Koton ретінде 1988 жылы Ыстамбұлдың Кузгунчук қаласында ашылған 25 шаршы метрлік дүкеннен басталған тарихымызды күні бүгінде халықаралық сән бөлшек сауда бренді болып жалғастырудамыз. Біз кең тауарлар топтамалары мен өзге, оригинал дизайнымыз арқасында Түркиядағы сән мен бөлшек сауданың ізашары болып саналамыз. Алғашқы халықаралық шоурумды 1996 жылы Мюнхенде, ал 2002 жылы Таяу Шығыста, Ресейде және Балқанда жаңа дүкендер аштық. Біз 2021 жылы 45 елдегі онлайн сату арнасы Koton.com және барлығы 448 дүкенде, олардың 179-ы шетелде, 269-ы Түркияда,ал бүкіл әлем бойынша 800-ден астам сауда нүктелерінде жұмысымызды жалғастыра отырып, мастер-франчайзинг және көтерме франчайзинг сияқты арналар арқылы сату желісін кеңейтуді қолға алдық.
Талантты дизайнерлік командамызбен біз кез келген жас пен стильге бейімделе алатын көптеген коллекциялар дайындадық, ал әйелдер, ерлер, балалар киімдері, аксессуарлар, сәбилер, сұлулық сияқты әртүрлі санаттардағы ең сәнді дизайн біздің дүкендерде, 2015 жылдың қыркүйегінен бастап та Koton.com арнасында ұсынылады. Біз сән және бөлшек сауда секторында жаһандық бренд ретінде өз өнімдеріміздің кең ассортименті мен шығармашылық, инновациялық және тұтынушыға бағытталған тәсіліміздің арқасында жылдам өсуді жалғастырудамыз.
Біз Kotonда жұмыс істейтін барлық салаларда адамдарды, бизнесімізді, қоғамымызды және әлемімізді құрметтей отырып, "Өмірге құрмет" басымдығы бар өндіріс пен дизайнды жүзеге асырудамыз. Біз қоршаған ортаға, қоғамға және барлық мүдделі тараптарға қатысты міндеттемелерімізді тұрақты дамуға деген көзқарасымыз және мүмкіндіктер теңдігін тудыратын саясат арқылы орындауға тырысамыз. Адамдар мен қоғам үшін құндылықты арттыру және болашақ ұрпақ үшін өмір сүруге қолайлы әлем құру мақсатында 33 жыл бойы осы сектордағы қызметімізді жалғастыра отырып, біз мастер франшизасының көтерме саудасы сияқты әртүрлі арналар арқылы сату желісін кеңейтуді жалғастырдық.
Біз тұтынушыларымызды түсінуге бағытталған әрбір қадамымызда тұтынушылардың қанағаттануын бірінші орынға қоямыз. Клиентке және технологияға бағытталған жұмысқа деген көзқарасымыздың нәтижесінде біз Болашаққа барған сайын жылдам қарқынмен көшеміз. Бұл процесте біз маусымдық тенденцияларды түпнұсқа дизайнмен біріктіреміз, ұйымдық мәдениетіміздегі айырмашылықтарды ескереміз және жұмысымызды жалғастыру кезінде осы айырмашылықтарды пайдалана отырып, мүдделі тараптар үшін жұмысымыздың құндылығын арттыруды жалғастырамыз.
Kotonда біз тұрақты дамуды біздің өмірімізге терең мағына беретін негіз ретінде қарастырамыз.
Тұрақты дамуға деген ұмтылысымыздан күш ала отырып, осы уақытқа дейін білгендерімізден мотивация үшін пайдаланамыз. Енді біз "Өмірге құрмет" деген шабыттандыратын ұранмен жаңа қадамдар жасап жатырмыз.
Әлем, қоғам, адамдар және жұмыс үшін құндылық "Өмірге құрмет" ұғымын түсінуіміздің негізі болып табылады.
Біздің тұрақты даму туралы түсінігіміз біздің тыныс алатын әлемімізді, қоғамды, бізбен байланыста болатын адамдарды және бренд құндылығының негізгі көзі болып табылатын жұмысымызды құрметтеуге негізделген.
"Өмірге құрмет" бағдарламасы аясында біз өз стратегияларымыз бен мақсаттарымызды тұрақты даму мақсаттарына сәйкес келтіреміз.
"Өмірге құрмет" аясында біз мүдделі тараптарымызбен ынтымақтаса отырып, жақсы әлем құру үшін ықпал ету күшімізді пайдаланамыз.
"Өмірге құрмет" бөлігі ретінде біз даму қадамдарымыз бен тәжірибемізбен ашық бөлісуге тырысамыз.
Біздің ортақ болашағымыз үшін...
* Бүкіл әлем үшін
* Қоғам үшін
* Адам үшін
* Біздің бизнес үшін
Құрмет.
Өмірге деген құрметіміздің көрінісі ретінде өмірді құрметтеңіз!
2020 жылы біз "Өмірге құрмет" тәсілін қолдана отырып, тұрақты дамуды басқару құрылымын өзгерттік. Осы жылға арналған тұрақты даму стратегиямызды жетілдіру үшін біз басқарма деңгейінде Тұрақты даму комитетін құрдық. Комитеттің міндеттеріне біздің экологиялық, әлеуметтік және басқару көрсеткіштерімізді жақсарту, сондай-ақ бастамаларымызды тиімді басқару кіреді. Koton тұрақты даму комитетіне біздің бизнес қызметімізге тұрақты тәжірибелерді енгізу міндеті жүктелген және ол тікелей Директорлар кеңесіне есеп береді.
Біздің комитетті Директорлар кеңесінің мүшесі Гүлден Йылмаз басқарады және белсенді қатысатын әр түрлі бөлімшелерден 15 мүшеден тұрады. Сонымен қатар, біздің компанияда тұрақты даму мәселелері бойынша 700 өкілден тұратын арнайы команда жұмыс істейді, оның ішінде 188-і біздің бас кеңседе, 33-і логистикалық орталықтарда және 479-ы дүкендерде. Біздің тұрақты даму стратегиямызға сәйкес құрылған "Өмірге құрмет" комитеті біздің мақсаттарымыз бен күш-жігерімізді үйлестіру үшін ай сайын жүйелі түрде жиналады. Біздің директорлар Кеңесі Koton-да тұрақты даму тәжірибесін енгізу барысын белсенді қадағалайды. Осы кездесулер барысында біз тұрақты даму мақсаттарымызды ілгерілетуді, онымен байланысты тәуекелдер мен мүмкіндіктерді, сондай-ақ жергілікті және жаһандық тенденциялар тұрғысынан болашаққа арналған жұмыс жоспарларын талқылаймыз. Сонымен қатар, біз 2023 жылы компаниямызда тұрақты даму бөлімін құруды жоспарлап отырмыз. Бұл бөлім әлеуметтік нормалардың сақталуын бағалауға, қоршаған ортаға әсерімізді бақылауға және азайтуға, сондай-ақ алдағы жобаларды орындауға назар аударады.
Koton-да біз көптеген бастамаларға белсенді қатысамыз және тұрақты даму құрылымын жетілдіру бойынша жаңа міндеттемелер аламыз. Біздің қызметімізді жүзеге асыру кезінде біз Біріккен Ұлттар Ұйымының Тұрақты даму мақсаттарын (ТДМ) бизнес-шешімдерімізді қабылдау үшін негіз ретінде пайдаланамыз. Тұрақты бизнеске деген адалдығымызды көрсету үшін біз 2022 жылдан бастап БҰҰ-ның жаһандық келісіміне қол қойдық. Сонымен қатар, біз әйелдердің мүмкіндіктерін кеңейту принциптерін (WEPs), Біріккен Ұлттар Ұйымының Жаһандық шарты мен Біріккен Ұлттар Ұйымының әйелдері арасындағы серіктестік бастаманы мақұлдадық. 2020 жылдан бастап біз мақтаның тұрақты өндірісін қамтамасыз ету үшін құрылған Better Cotton Initiative (BCI) қатысушысымыз, осылайша Түркияда платформаға қосылған алғашқы бренд болдық.
Трендтерді болжайтын, тұтынушылардың күткенінен асып түсетін және сәнді қалыптастыратын бренд ретінде біздің сапа саясатымыз мыналарға бағытталған:
• Тұтынушыға бағытталған тәсілдер мен технологияларды қолдана отырып, тұтынушылардың қанағаттануын алдыңғы қатарда ұстау.
• Бүкіл әлемде де, ел ішінде де дайын киім және тоқыма секторындағы оқиғалардың дамуын мұқият қадағалай отырып, дәуірдің серпінді өзгерістеріне бейімделу.
• Біздің саладағы ықпалымыз бен жағдайымыздың арқасында ұлттық экономикаға үлес қосу және жергілікті жұмыспен қамту мен жеткізушілерге басымдық беру арқылы жергілікті экономиканы қолдау.
• Барлық мүдделі тараптармен сенімге негізделген қарым-қатынасты сақтау.
• Өз этикалық құндылықтарымызға сәйкес келетін еңбек мәдениетін енгізу және қоғам мен қоршаған ортаға үлес қосу арқылы барлық мүдделі тараптар үшін құндылық құру.
• Сапа менеджменті жүйесінің принциптерін ұстануға және жүйенің тиімділігін үнемі арттыру.
"Бұл өнім қоймаға келген кезде, біз пошта мекенжайыңызға хабарландыру жібереміз."