{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }
      Жиі қойылатын сұрақтар
      Тіркелу
      Тапсырыс
      Жеткізу және жеткізу процестері
      Төлем әдістері
      Онлайн сатып алу туралы анықтама
      Қайтару және айырбастау
      Жеткізу кезінде төлем
      Жиі қойылатын сұрақтар

      Koton.kz сайтының жоғарғы жағындағы «Жеке кабинет» белгішесін басқан кезде, сіз «Тіркелу» өрісіндегі форманы толығымен толтырып, тіркелу процесін аяқтай аласыз. Біздің сайтқа тіркелу үшін ешқандай комиссия төлеудің қажеті жоқ.

      Koton.kz сайтында тіркелудің көптеген артықшылықтары бар. Сіз өзіңіздің тапсырыстарыңыздың күйі туралы ақпаратты оңай ала аласыз және жаңалықтар, арнайы ұсыныстар мен науқандар туралы хабардар бола аласыз. Сізге арнайы белгіленген жеңілдіктерді пайдалана аласыз.

      Иә, мүмкін. Біздің сайтта тіркелмей, қонақ пайдалынушы логинімен сауда жасай ала аласыз. Дегенмен,тіркелген пайдалынушыларға берілетін артықшылықтарды пайдалану және арнайы ұсыныстарды алып отыру үшін сайтқа тіркелуіңізді ұсынамыз.

      Паролді ұмытып қалсаңыз, жаңа пароль орнату үшін Кіру экранындағы «Паролімді ұмыттым» сілтемесін басыңыз. Біздің сайтқа тіркелу кезінде жазылған электрондық пошта мекенжайына жаңа пароль орнатуға арналған сілтеме жіберіледі. Жаңа пароліңіздің ұзындығы 6-8 таңбадан тұруы тиіс және бас және кіші әріптер болуы керек.

      Пароліңізді өзгерткіңіз келсе, алдымен электрондық пошта мекенжайы мен ағымдағы құпия сөзбен жүйеге кіріңіз. Содан кейін «Жеке кабинет» аймағындағы «Паролді өзгерту» түймесін басыңыз. Ашылған бөлімде алдымен ағымдағы пароліңізді, содан кейін жаңа пароліңізді екі рет енгізу арқылы құпия сөзіңізді өзгертуге болады.

      Электрондық пошта мекенжайы мен пароль арқылы жүйеге кіргеннен кейін, «Жеке кабинет» сілтемесіндегі «Менің ақпаратым» қойындысын басу арқылы тіркелгі туралы барлық ақпаратты жаңартуға болады.

      Электрондық пошта мекенжайы мен пароль арқылы жүйеге кіргеннен кейін, «Жеке кабинет» сілтемесіндегі «Менің мекенжайларым» қойындысын басу арқылы бар мекенжайларыңызды көруге, өңдеуге немесе жаңа мекенжай қосуға болады.

      «Жеке кабинет» сілтемесі астындағы «Хабарландыру параметрлері» қойындысын басыңыз. Электрондық пошта, SMS және Телефон өрістеріндегі ұяшықтардан құсбелгіні алып тастап, «Менің параметрлерімді сақтау» түймесін басыңыз.

      Электрондық бюллетеньдер мен хабарландыруларды электрондық пошта арқылы алу үшін веб-сайтымыздың төменгі жағындағы «Соңғы сән жаңалықтарына жазылу» өрісіне электрондық пошта мекенжайыңызды енгізіп, «Тіркелу» түймесін басыңыз.


      Барлық электрондық бюллетеньдерге, хабарландыруларға және SMS-терге жазылу үшін біздің сайтқа тіркелу кезінде тіркелу формасындағы тиісті ұяшықтарды белгілеуге болады. Бюллетеньдер мен хабарландырулар тіркелген электрондық пошта мекенжайыңызға, ал SMS профильде жазылған ұялы телефон нөміріне жіберіледі.


      Бұл жазылымнан кез келген уақытта бас тартуға немесе қайта жазылуға болады. Ақпараттық бюллетеньдерге, хабарландыруларға және SMS-ке кейінірек жазылғыңыз келсе, «Жеке кабинет» сілтемесі астындағы «Хабарландыру параметрлері» қойындысын басыңыз. Электрондық пошта, SMS және Телефон өрістеріндегі опцияларды таңдап, «Менің параметрлерімді сақтау» түймесін басыңыз.

      Мобильді қосымшада Жеке кабинет аймағындағы "Тіркелуден бас тарту" өрісінен сайтқа тіркелуден бас тартуға болады.

      Біздің сайтта сатып алуды жүзеге асыру үшін сатып алғыңыз келетін затты(ларды) себетке қосыңыз.


      Себетіңізден заттарды сатып алу үшін алдымен жоғарғы оң жақ бұрыштағы «Менің себетім» сілтемесін басыңыз, содан кейін ашылатын бетте «Тапсырысты аяқтау» түймесін басыңыз. Егер сіз біздің сайтта бұрыннан тіркелген болсаңыз, ашылатын экранда электрондық пошта мекенжайы мен пароліңізді пайдаланып жүйеге кіріңіз.


      Осы қадамға дейін жүйеге кірсеңіз, келесі қадамға бағытталасыз. Егер сізде біздің веб-сайтта тіркелмеген болсаңыз, «Тіркелу» түймесін басып, сұралған ақпаратты толығымен толтырыңыз.


      Тіркелусіз жалғастыру үшін «Қонақ ретінде кіру» өрісіне электрондық пошта мекенжайыңызды енгізуге болады. Мекенжайыңызды және несие картасы/банк картасы ақпаратын енгізу арқылы сатып алуды аяқтауға болады.

      Жүйеге кіру арқылы тапсырыс жасасаған болсаңыз, «Жеке кабинет» сілтемесіндегі «Менің тапсырыстарым» қойындысын басыңыз. Ашылған экранда сіз барлық бұрынғы және ағымдағы тапсырыстарыңыздың күйін көре аласыз.


      Оны егжей-тегжейлі қарау үшін тиісті тапсырыстың жанындағы «Тапсырыс туралы мәліметтер» сілтемесін басуға болады.


      Тіркелусіз сатып алулар үшін «Тапсырысты қадағалау» өрісіне тапсырыс нөмірі мен электрондық пошта мекенжайын енгізу арқылы тапсырысыңызды қадағалай аласыз.

      Тапсырыс жасалғаннан кейін тапсырысқа ешбір өнімді қосу мүмкін емес.

      Өкінішке орай, әртүрлі тапсырыстарды бір тапсырысқа біріктіру мүмкін емес.

      Сіздің тапсырысыңыз сатып алғаннан кейін 1-5 күн ішінде жеткізіледі. Егер сіздің себетте біздің дүкен қоймасынан тауарлар болса, жеткізу мерзімі 3-5 күн. (Егер себетіңізде дүкен қоймасындағы тауарлар бар болса, бұл ақпарат сізге себет сатысында көрсетіледі.)


      Тапсырысты жеткізген кезде біз сізге SMS және электрондық пошта арқылы хабарлаймыз.


      Тапсырыс курьерлік компанияға өткізілгеннен кейін тауарды жеткізу уақыты 1-4 жұмыс күнін құрайды. Шалғай аймақтарда жеткізу уақыты сәл ұзағырақ болуы мүмкін екенін ескеріңіз.


      Курьерлік компаниялар мереке күндері жұмыс істемейтіндіктен, сіздің жеткізу бірінші жұмыс күні жүзеге асырылады. Koton науқандары кезеңінде тапсырысыңызды жеткізу уақыты өзгеруі мүмкін.


      Форс-мажорлық жағдайлар кезінде жеткізу: Жеткізу мерзімі төтенше жағдайларға, табиғи апаттарға және қолайсыз ауа-райы мен тасымалдау жағдайларына байланысты өзгеруі мүмкін.


      Біздің өнімдерге үлкен қызығушылық танытқаныңыз үшін алғысымызды білдіреміз.

      Тапсырыс курьерлік компанияға өткізілгеннен кейін сіз тапсырыс күйін бақылай аласыз. Тапсырысыңыздың қай кезеңде екенін «Жеке кабинет» мәзіріндегі «Менің тапсырыстарым» қойындысындағы тиісті тәртіпте «Тапсырысты қадағалау» қойындысынан біле аласыз.

      Біздің интернет-дүкенде тапсырыстарыңыз үшін сыйлық орамы опциясы бар. Тапсырысыңызды сыйлық ретінде жіберу үшін өнім туралы мәліметтер бетінде «Себетке қосу» түймесін таңдаңыз. «Менің себетім» экранына өткенде, «Маған сыйлық орамы қажет» жанындағы құсбелгіні қойыңыз. «Маған сыйлық орамы қажет» құсбелгісін қою арқылы сыйлық орамын заттарыңызбен бірге жіберуге болады. Сыйлық орамы тапсырыспен бірге жіберіледі, бірақ өнімнің өзі сыйлық қаптамасымен қапталмайды. Әрбір тапсырыс берілген өнімге бір дана сыйлық орамы жіберіледі. Сыйлық пакеттері бөлек қосылады, осылайша сіз өнімдерді өзіңіз оңайша орай аласыз. Біз құттықтау жазбаларын бермейміз. Тапсырысыңызға 1 сыйлық орамы қосылады. Егер сізге 1 сыйлық орамынан көп қажет болса, бізбен байланыс орталығы арқылы хабарласуыңызға болады.

      Тауарды жеткізу кезінде міндетті түрде курьермен бірге тауарларды тексеріңіз. Тапсырысыңыз толық емес жеткізілсе немесе ақауы бар бұйым болса немесе қаптама зақымдалған, басқа таспамен мөрленген немесе түпнұсқадан басқа сурет болса, курьерден «Залымды бағалау есебін» толтыруды сұраңыз. Осы есеппен өнімдерді қабылдамай қайтарыңыз. Koton.kz осы рәсімдерді сақтамай алынған тапсырыстарға жауапты емес.

      Біздің сайтта сауда жасаған кезде сіз несие картасымен, келісім-шартқа отырған банктердің дебеттік картасымен немесе Жеткізу кезінде төлем әдістерімен төлей аласыз.

      Біздің сайтта сатып алулар жасаған кезде несие картаңыз бен дебеттік картаңыз туралы ақпарат тек тапсырыс беру кезінде пайдаланылады және ешқашан дерекқорда жазылмайды. Веб-сайтымызда қауіпсіз сатып алулар жасау үшін біз GlobalSign SSL сертификатын қолданамыз. Бұл сертификат бүкіл әлемде несие карталарының қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін қолданылады.

      Төлем экранында сізден несие картаңыз туралы ақпарат сұралады, ақпаратты енгізгеннен кейін бұл ақпарат банкіңізге қауіпсіз түрде жіберіледі және төлем расталады. Несие картасымен жасалған төлемдер үшін растау дереу алынады.

      Бөліп төлеу опциялары банктерге байланысты өзгереді. Төлем экранында несиелік картаңыз туралы ақпаратты енгізгеннен кейін банкіңіздің бөліп төлеу баламалары тізімде болады. Сіз өзіңіз қалаған төлем санын белгілеу арқылы бөліп төлеуге болады.

      Төлем экранында ақпаратыңызды енгізіп, растағаннан кейін несие картасы немесе дебеттік картаңызбен жасаған транзакция әртүрлі себептермен мақұлданбауы мүмкін. Бұл жағдайда:


      - Картаңыздың онлайн сатып алуға ашық болғанын тексеріңіз.


      - Картаңыздың пайдалануға қолжетімділігін тексеріңіз.


      - Картаңыздың лимиті жеткілікті екеніне көз жеткізіңіз.


      - Карта туралы сұралған ақпаратты дұрыс енгізгеніңізге көз жеткізіңіз.


      - Картаңыздың жарамдылық мерзімінің жарамдылығын тексеріңіз.


      - Виртуалды картаны пайдалансаңыз, лимитіңіз жеткілікті екеніне көз жеткізіңіз.


      Жоғарыда аталған жағдайлардың біреуі сәйкес келмесе, банкіңізден қолдау алыңыз.

      Өнімдерді сатып алу үшін келесі қадамдарды орындауға болады:


      - Жоғарғы оң жақ бұрыштағы «Менің себетім» сілтемесі арқылы себетіңізге өтіп, «Тапсырысты аяқтау» түймесін басыңыз.


      -Қаласаңыз, тауарды себетке қосқанда беттің оң жағында автоматты түрде ашылатын терезедегі «Тапсырысты аяқтау» түймесі арқылы сатып алу процесіне өтуіңізге болады.


      -Егер сіз біздің сайтта бұрыннан тіркелген болсаңыз, ашылатын экранда электрондық пошта мекенжайы мен пароліңізді пайдаланып жүйеге кіріңіз. Осы қадамға дейін жүйеге кірсеңіз, келесі қадамға бағытталасыз.


      - Егер сізде біздің веб-сайтта тіркелмеген болсаңыз, «Тіркелу» түймесін басып, сұралған ақпаратты толығымен толтырыңыз.


      - Тіркелусіз жалғастыру үшін Қонақ ретінде кіру өрісіне электрондық пошта мекенжайыңызды енгізуге болады.


      - Мекенжайыңызды және несие картасы/банк картасы ақпаратын енгізу арқылы сатып алуды аяқтауға болады.

      Сайтқа тіркелген электрондық пошта мекенжайы мен пароліңізбен бірінші рет кірген болсаңыз, сатып алу процесі кезінде ашылатын экрандағы «Жаңа мекенжай» өрісінде тапсырысыңыз жіберілетін мекенжайды анықтауға болады. Біздің сайтта бірнеше мекенжайды анықтау мүмкіндігі бар.


      Егер сізде алдын ала анықталған мекенжай бар болса, сатып алу процесі кезінде ашылатын экраннан жаңа мекенжайды көруге, өңдеуге, анықтауға және таңдауға болады.


      Қонақ ретінде жүйеге кіру арқылы тапсырыс жасасаңыз, сізден сатып алу процесі кезінде ашылатын экранда мекенжай ақпаратын енгізу сұралады.

      Төлеміңіз қабылданған кезде, тапсырысыңыз сәтті аяқталғаны туралы ескерту хабарламасы көрсетіледі. Сонымен қатар, сіздің тапсырысыңыз туралы ақпарат тіркелген электрондық пошта мекенжайыңызға және телефон нөміріңізге жіберіледі.

      Себетке қосылған заттарды күту мерзімі жоқ. Дегенмен, өнімге тапсырыс жасалмағандықтан, өнімді басқа тұтынушы сатып алуы мүмкін және өнім қоры таусылуы мүмкін.

      Сатып алғыңыз келетін өнімдерді себетке қосып, себетке өткеніңізде, промокодты пайдалану үшін төменгі жағында анықталған аймақтар бар. Егер сізде сыйлық сертификаты бар болса, сізге берілген кодты «Промокод» өрісіне жазып, «Қосу» түймесін басыңыз. Егер сіз сайтқа тіркелген болсаңыз және Жеке кабинетіңізде жеңілдіктер анықталған болса, сіз бұл жеңілдіктерді «Менің купондарым» аймағынан таңдау арқылы қолдана аласыз. Қолданылған жеңілдік сомасын себеттің жалпы құнынан көруге болады.

      Қайтарылған өнімдер біздің қоймаға келгеннен кейін, өнімдер біздің қайтару саясатымызға сәйкес келген жағдайда, қайтаруыңыз қабылданады және ең кеші 7 жұмыс күні ішінде төлеген картаңызға ақша қайтарылады және сізге электрондық пошта арқылы хабарланады. Қайтарылған тауарлар бізге жетіп-жетпегені туралы ақпаратты курьерлік компаниясынан біле аласыз. Ақшалай қайтаруыңыздың шотыңызда түсуі банкіңізге байланысты өзгеруі мүмкін,сондықтан шотыңызды тексеруді ұмытпаңыз. Жеткізу кезінде қолма-қол ақшамен сатып алынған тапсырыстарды қайтару тапсырыс берген тұлғаға тіркелген банк шотына ақша аудару арқылы жүзеге асырылуы мүмкін. Қайтару мерзімі біздің науқан жүргізу кезеңімізде өзгеріп отыруы мүмкін.

      Іш киім, шомылу киімі және бикини жүзілігі, макияж өнімдері, сырғалар, зергерлік бұйымдар, бір рет қолданылатын бұйымдар, бұзылу қаупі бар немесе мерзімі тез аяқталуы мүмкін өнімдер және парфюмерия сияқты өнімдер олардың қаптамасы ашылған жағдайда қайтарылмайтын өнімдер болып табылады.


      Өнім тұтынушыға жеткізілгеннен кейін, орау, таспа, пломба, қаптама сияқты қорғаныс элементтері ашылған бұл өнімдер денсаулық пен гигиена ережелеріне сай келмейтіндіктен қайтару және айырбастау мүмкін болмайды. Ережеге сәйкес, тапсырыс бойынша жасалған немесе сатып алушының жеке қажеттіліктерін қанағаттандыратын өнімдерді қайтару немесе айырбастау мүмкін емес.


      Бұл өнімдерден басқа қайтарғыңыз келетін өнімдердің заттаңбалары жойылмауы керек. Koton.kz сайтынан сатып алынған өнімдерді, зақымданбаған, жуылмаған/тозылмаған,пайдаланылмаған, және ішкі/сыртқы заттаңбалары бұзылмаған жағдайда 30 күн ішінде қайтаруға болады.

      Қайтару біздің барлық дүкендерде жүзеге асырылады.

      Төлем бетіне келген кезде төлем түрі ретінде Жеткізу кезінде төлем опциясын таңдаңыз.

      «Жеткізу кезінде төлем» қызметін веб-сайтта тіркелген пайдаланушылар ғана пайдалана алады.

      «Жеткізу кезінде төлеу» опциясымен тапсырыс берілген тауарларды қолма-қол ақшамен немесе несие картасымен төлеуге болады.

      Жеткізу кезінде төлем қызмет ақысы курьерлік компанияның тапсырыс төлеуін алғаны үшін алынады. Бұл қызмет тапсырысты жеткізу кезінде көрсетілетіндіктен, өнімдер қайтарылған жағдайда қызмет ақысы қайтарылмайды.

      Ақшаны қайтару тек тапсырыс берген адамға тіркелген банк шотына ақша аудару арқылы жүзеге асырылады.

      Біздің дүкендер
      Сіз іздеген KOTON дүкенін ел мен қала туралы ақпаратты таңдау арқылы таба аласыз.
      Іздеу

      "Бұл өнім қоймаға келген кезде, біз пошта мекенжайыңызға хабарландыру жібереміз."